Veelgestelde vragen ViaAVIA spaarshop


 

Rechtsboven in de webshop staat jouw tegoed. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde punten? Ga dan terug naar de app, hier staat een uitgebreid overzicht.


 


 

Nee, je kunt jouw gespaarde punten alleen inwisselen tegen de artikelen of diensten uit de AVIA cadeaushop.

 



Je kunt je bestelling betalen met IDEAL en creditcard (VISA en Mastercard).

 

 


 

Na bestelling van een of meerdere artikelen wordt de bestelling normaliter binnen 2 werkdagen geleverd en e-vouchers binnen 1 dag op het opgegeven e-mailadres. Heb je de e-voucher niet ontvangen? Check dan eerst je spambox. Staan ze daar niet in? Neem dan even contact op met de helpdesk op telefoonnummer 010-2043059.

 


 

Alle vragen die betrekking hebben op het AVIA loyaliteitsprogramma kun je stellen aan de helpdesk via info@touchviaavia.nl of per telefoon via 010-2043059. Heb je een vraag aan AVIA die geen betrekking heeft op het loyaliteitsprogramma kijk dan hier.

 


 

Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres.

 


 

Indien het product uitverkocht blijkt te zijn word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel kun je dit artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is krijg je een melding dat je gekozen product uitverkocht is en zullen de punten worden teruggestort op jouw account.

 


 

Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn niet zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden. Bekijk hier onze privacy-en cookie verklaring.

 


Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen maximaal 14 dagen contact op te nemen met de helpdesk op telefoonnummer 010-2043059 of via e-mail info@touchviaavia.nl


Het wijzigen van je persoonsgegevens kan je doen bij je profiel via het Mijn Avia platform.


Nee, je gespaarde punten zijn persoonsgebonden.


De prijs vermeld in de cadeaushop is altijd inclusief verzendkosten.